Şehirli gençlere yönelik kıyafetler üreten Çinli firma Me & City, Şanghay Moda Haftası'nda genç ve geniş bir kitleye hitap etmek için #FashionStreetView adlı bir kampanya başlatmış. Moda organizasyonlarının kısıtlı sayıda elit izleyiciye hitap ettiğini düşünen firma, Fred & Farid -Şanghay reklam ajansı ile çalışarak defilesini sokağa taşımış.

Marka ve reklam ajansı, Çin'in Google Maps'i diyebileceğimiz Tencent Maps ile çalışarak sokak görüntülerine yer veren bir mobil uygulama hazırlamış. Bunun için Şanghay'ın en işlek cadde ve sokaklarının Me & City kıyafetleri giyen modeller kullanılarak videoları çekilmiş. Böylece kullanıcılar kıyafetleri podyumda değil de gerçek yaşam içinde görebilmiş. Ayrıca doğrudan uygulama üzerinden kıyafetlerin satın alınması da mümkün kılınmış.

Uygulama 20 milyon görüntülenme sayısına ulaşmış. Bu da Şanghay Moda Haftası'nın ulaştığı kitlenin 800 katı oluyormuş.

 

Arşiv

Etiketler