Merkezi San Francisco'da bulunan AKQA ile işbirliğinin bitmesiyle birçok küçük ya da büyük dijital ajanstan başvuru alan Smirnoff çalışacağı ajansı belirledi. Smirnoff markasının global dijital iletişimi bundan böyle bağımsız Profero Ajansı tarafından yürütülecek.
Kısa süre önce Dentsu, 360 ile ABD'de gerçekleşecek olan dijital çalışmaları yürütmek üzere anlaşan markanın ABD dışındaki bölgeler için Profera ile çalışacağı öngörülüyor.
Smirnoff, SymphonyIRI'nin satış verilerine göre yüzde 9'luk pazar payı olan rakibi Absolut'un oldukça önünde. Smirnoff ABD'de pazarın yüzde 21'ine sahip. Kantar Media'nın verileri gösteriyor ki geçtiğimiz yıl satışlarını yüzde 2.63 oranında arttırarak 232 milyon dolara çıkaran markanın medya çalışmaları için Diageo firması 28.9 milyon dolar harcama yaptı. İnternet reklamlarının bu harcamalar içindeki payı da 1.3 milyon dolar civarında. Merkezi Londra'da bulunan Diageo firmasının yıllık toplam medya harcaması ise 300 milyon doların üzerinde.