Nar Ajans tarafından 1 Nisan – 15 Mayıs tarihleri arasında iki bine yakın gazete ve dergi, 30 televizyon kanalı, 50 dolayında radyo üzerinde yürütülen araştırmada seçime 1 aydan az bir süre kalan siyasi partilerin reklam karneleri açıklandı. 12 Haziran genel seçimlerine katılacak olan 24 siyasi parti yoğunlaşan seçim kampanyaları dahilinde araştırmanın yapıldığı 1,5 aylık süre içerisinde toplam 16 binden fazla reklam yayınladı. Televizyonda 6887, yazılı basında 5563, radyoda ise 3558 reklam yayınlandı.
Araştırmada Adalet ve Kalkınma Partisi'nin yazılı basında 3139 adet reklamla birinci sırayı aldığı belirlendi. 1,5 ayda Cumhuriyet Halk Partisi'nin 1374, Has Parti'nin 87 Saadet Partisi'nin ise 71 reklamı yayınlandı.
Televizyon reklamlarında 4741 adetle CHP ilk sırayı aldı. AKP 1562, Milliyetçi Hareket Partisi 389, Milliyetçi Muhafazakar Parti de 195 reklamla ekrana geldi. CHP 2844 reklam spotuyla radyoyu da en çok kullanan parti oldu. Onu 607 spotla MHP, 107 spotla AKP takip etti.