Saç bakım markası Schwarzkopf, perakende satış sektörüne adım atmak için dijital ajans avlamaya çalışıyor.
Şirket, sosyal medya stratejilerini ele almak ve kendi online varlığını idare etmeye yardımcı olmak için bir dijital ajans atama arayışında. Şirketin bu tür hesaplarını kontrol eden herhangi bir görevli yok.
İsimi açıklanmayan üç ajans bu hesap için aday oldu, kararın sonucunun 15 Şubatta açıklanması bekleniyor.
Scjwarzkopf perakende ve profesyonel olarak ikiye ayrılmıştır, ancak dijital adım işin tamamen perakende bölümüne bağlıdır. İlk iş, Nisan ayında kazanan ajansı dışarı açmak olacaktır.
Şirketin medya satın alması OMD tarafından gerçekleştirilirken, saç bakım markası aynı zamanda yaratıcı bir kapasite için UrsaClemenger ile çalışıyor.
Nielsen'e göre Schwarzkopf Kasım ayından beri 12 ay içinde ana medya için yaklaşık 4.8 milyon dolar harcadı, bu miktar bir önceki dönemden 3.9 milyon dolar fazladır. Bu yaklaşım dijital reklam harcamalarını da içerir.