Bu yıl 19 ülkede birden düzenlenecek olan Samsung Mobilers yarışmasında, üniversite öğrencilerinin sosyal medya ve pazarlama projelerini yarıştıracak. Yarışmada seçilen ekipler Güney Kore'de bulunan Samsung Ofislerinde diğer ekiplerle birlikte ortak çalışmalara katılacaklar. Yarışmanın amacı pazarlama yeteneğine güvenen, sosyal medyayı etkin kullanabilen, yaratıcı ve girişimdi üniversitelilere, pazarlama iletişimi, sosyal medya kullanımı ve organizasyon süreçlerini bir araya getirerek, kariyerlerinin başında kapsamlı ve gerçek bir deneyim yaşatmak.
Yarışmaya aynı üniversitede okuyan iki takım arkadaşı ile birlikte, ekibi tanıtan en fazla 40 saniyelik bir video ile başvurulabiliyor. Bu başvuruları 4 Şubat 2011 tarihine kadar Facebook'ta bulunan Samsung Türkiye sayfasındaki başvuru formu ile gerçekleştirmek mümkün. 15 Mobilers ile birlikte seçilen takımlar en geç 13 Şubat tarihinde yine Facebook üzerinden duyurulacak.
Ekipler, proje doğrultusunda kendilerine verilen haftalık ve aylık görevlerle paralel olarak online ve offline olmak üzere projeler gerçekleştirecekler. Burada hedef, ekiplerin çalışacakları konuyu en çarpıcı ve etkili şekilde anlatacak olan fikri bularak, bu fikirleri en fazla sayıda kişiye yaymaları.
Samsung Mobilers, üniversite öğrencilerine hayal ettikleri projeyi hayata geçirme şansı yanında, yaratıcılığın ön planda olduğu özgür bir ortamda, birbirinden yaratıcı ve eğlenceli fikirler üzerinde çalışma fırsatı sunuyor. Ekipler, hem pazarlama ve sosyal medya alanında doğrudan deneyim kazanıyor hem de, sektör uzmanlarıyla tanışıp, deneyimlerinden faydalanma fırsatı buluyor. Yapılacak olan aylık değerlendirmeler sonucunda en iyi Mobilers takımına çeşitli ödüllerin vaad edildiği projenin büyük ödülü ise, en iyiler olarak seçilen Mobilerların Samsung Türkiye'de staj yapma ve Kore seyahati ile diğer ülkelerin Mobilers takımlarıyla tanışma şansı elde etmeleri.