58. Cannes Lions Uluslararası Reklamcılık Festivalin'nde bir haftalık eğitim kursu ile birlikte bir grup uluslar arası öğrenciye dizayn, iletişim, pazarlama ve reklamcılık alanında eğitim sağlayan Roger Hatchuel Academy sponsoru Draftfcb olacak. Festival delegeleri tarafındn seçilen ve festivale davet edilen 18-23 yaşları arasındaki gençlerin katıldığı akademide, Jonah Lehrer, Michael Conrad, Jonathan Mildenhall, John Hegarty gibi reklamcılar da görüşlerini gençlerle paylaşıyorlar.
Cannes Lions CEO'su Philip Thomas da, konuya ilişkin bir açıklama yaparak, festivali düzenleyenler olarak genç ve taze yeteneklere yatırım yapmanın önemini anladıklarını ve festivalin en önemli ve değerli bölümlerinden biri haline gelecek olan akademinin öğrencilere eşsiz bir fırsat sunduğunu söyledi. Draftfcb Global Kreatif Direktörü Jonathan Harries de yeni yetenekleri keşfetmenin önemli olduğunu, akademiye sponsor olarak sektörün ihtiyacı olan yeni jenerasyonu geliştirmeye yönelik boşluğu doldurmayı amaçladıklarını söyledi.