İlk defa geçtiğimiz yaz Coca-Cola'nın Gençlere yönelik olarak İsrail'de açtığı yaz kampında kullanılan RFID bilekliklerle yeni bir dönem başlamış, gençler gerçek hayatta gerçekleştirdikleri aktiviteleri Facebook like ve benzer biçimde sosyal medyaya otomatik olarak aktarma imkanına kavuşmuştu. RFID bileklikler bu yaz Türkiye'de de, Efes Pilsen One Love, LoçFest, Rock'n Coke gibi etkinliklerde de kullanılmıştı.

RFID, NFC gibi uygulamaların bir adım ötesine geçen Coca-Cola İsrail, sosyal medya ile gerçek hayat arasında etkileşim kuracak yeni bir yöntem geliştirdi. bigumigu'nun haberine göre, ekip yüz tanıma teknolojileri konusunda öncü olan face.com ile çalıştı. Yeni sistemde, etkinlik girişinde çektirilen bir fotoğrafın kullanıcı hesabıyla eşleştirilmesi durumunda, katılımcılar festival alanında bulunan kiosklara sadece yüzlerini göstererek kolayca like gönderebiliyor, tweet atabiliyor ya da farklı sosyal medya aktiviteleri gerçekleştirebiliyor.

Arşiv

Etiketler