Renault AutoRAI Amsterdam otomobil fuarında yaratıcı bir uygulamayla modellerini ziyaretçilerin de yardımıyla Facebook üzerinde duyurdu. Uygulama ziyaretçilerin kendilerine dağıtılan RFID çipli akıllı kartları profillerine tanımlayarak, Renault standını bu akıllı kartlarla gezmeleri ile gerçekleşti.

Ziyaretçiler beğendikleri, ilgilerini çeken otomobillerin yanına yerleştirilen “Beğen” kutusuna kartlarını okutturdular ve Facebook profillerinde bu araçların modeli, özellikleriyle ilgili bilgileri göndererek arkadaşlarıyla paylaştılar.

Mobil cihazlar vasıtasıyla buna benzer konsept uygulamalar son dönemde özellikle fuarlarda tercih edilen uygulamalardan. RFID ile başka bir mobil cihazdan faydalanmadan verileri paylaşmaya olanak sağlıyor. Kurumsal işlemlerde ve alışverişlerde tüketicilere kolaylık sağlayan RFID giderek yaygınlaşıyor. Renault'un uygulaması ile birlikte sosyal medyada yaratıcı RFID uygulamalarının devamı da gelecek gibi görünüyor.

Arşiv

Etiketler