Ranault Türkiye Facebook sayfası, Socialbakers'ın en fazla duvar paylaşımı yapılan sayfalar listesinde ilk ona girdi. Socialbakers'a göre Renault Türkiye Facebook sayfası bütün markalar arasında en fazla hayran sayısına sahip ikinci marka.

Son dönemde sayfada pek çok viral video ve sanal test sürüşünü yanı sıra, canlı otomobil lansmanları da yer aldı. Böylece sayfa etkileşimin yüksek olduğu bir iletişim platformu haline geldi. Renault Pazarlama İletişim Müdürü Özlem Ünlü de konuyla ilgili bir açıklama yaparak sayfa hayran sayısının Renault Global Facebook sayfasını geçtiğini ve en aktif Renault ülkesi olduklarını söyledi. Fluence için hazırlanan Viral videonun Facebook üzerinde en fazla takip edilen video olduğunu ve Z.E. elektrikli otomobil etkinliğinin canlı yayınla geniş kitlelere ulaştığını, Latitude için hazırlanan 360 derece sanal test sürüşü deneyimi sunan web sitesi ile de dünyada bir ilkin gerçekleştirildiğinin altını çizdi. Sosyal medyayı hedef kitle ile etkileşimli ve sürekli bir iletişim kurma olanağı sunduğu için çok önemsediklerinin altını çizen Ünlü, yeni ve zengin içeriklerle her gün artan Renault hayranları ile iletişim kurmaya devam edeceklerini söyledi.

Arşiv

Etiketler