En çok seyredilen TV programların farkına varan InterPress, bu fırsatı değerlendirerek kendine pay çıkardı ve ortaya “ürün yerleştirme ” takibi çıktı. Farkında olmadan öğrenmeyi amaçlayan “ürün yerleştirme”, popüler TV dizilerinin içine gömülen reklam objelerini içeriyor.
Medya takip sektöründe kendini ispatlayan Interpress "ürün yerleştirme" reklamlarını özel bir sistem ile takip ediyor. Yine kendi ajansı olan Nar'ın geliştirdiği özel yazılım sisteminyle TV kanallarını 1 yıla yakın bir süredir takip ediyor. TV kanallarıyla çalışan Nar Ajans, sistemin yararlarını fark eden birçok yeni medya satın alma ve planlama ajansıyla da anlaştı. TV Dizilerinin içine gömülen reklamda hedef satın almayı artırma, büyük kitlelere hızlı ulaşma, olumlu imaj ve popülerlik algısı yaratma. Reklamda ürün dizi kahramanıyla ilişkilendiriliyor, üründen bahsediliyor ve görüntüsüne yer veriliyor.