Twitter'da yeni bir reklam modeli gelişti. Ünlüler markalara ilişkin attıkları Twit başına para kazanıyor. Markaların takipçi sayısı yüksek ünlüleri seçerek her reklam Twit'i için para ödedikleri ortaya çıktı.

Geçtiğimiz günlerde tartışma konusu olan Kim Kardashian'ın bir Twit'ten 10 bin dolar kazandığı iddiasının gerçek olduğu anlaşıldı. ‘'Ad.ly'' adlı şirket ünlülerin sosyal medyaya girmesini sağlayarak marka reklamı yapmasını istiyor. Reklamını yaptıran şirketler arasında Old Navy, Toyota, Best Buy ve American Airlinesgibi firmaların isimleri geçiyor. ‘'Ad.ly'' adlı şirketin en son Chalie Sheen'in skandalları nedeniyle diziden kovulduğu esnada Twitter'a girmesini sağlamış Twit başına 50 bin dolar kazanmasına neden olmuştu. Sheen, ‘'Internships.com'' adlı siteden Twit'inde bahsedince ilk bir saatte 95,333 kez, sonraki 48 saatte 450 binden fazla kez tıklanmasına neden oldu. Ad.ly listesinde 6.3 milyon takipçisi olan şarkıcı Snoop Dogg, Twit başına 8000 dolar ile bir numarada yer alırken 2.2 milyon takipçisi olan Paula Abdul ise twit başına 5000 dolarlık ücretle ortalarda yer alıyor.

Arşiv

Etiketler