Yaratıcılık alanlarındaki sermaye birikimlerini yarıyarıya birleştiren RPM Radar ve Ajans Ultra birleşerek Ultrarpm'e dönüştüler. Türkiye'nin ünlü reklam ajanslarından olan RPM Radar, yaratıcılık alanında en az kendisi kadar başarılı bulduğu ve prensip olarak, aynı etik değerlerini taşıdığını düşündüğü Ajans Ultra ile birleşerek, Türkiye'nin önde giden Ajanslar arasında ön sıralarda yer aldı. İrlanda kökenli Robert Paul McMillen, 1980 senesinde Füsun Gençsü ile RPM'i kurmuştu. Bundan otuz sene önce ise, Faruk Kaplan, Hakkı Mısırlıoğlu Ajans Ultra'yı öğrencilik zamanlarında kurmuşlardı. Şimdiki zamanlarda birbirlerinin çizgilerini beğenen bu iki ajans, önümüzdeki senelerde, Türkiye reklam sektöründe hızlı gelişmelerin beklendiği dönemde, bu iki ajans yaratıcılık konusunda pek çok firmayı gerilerde bırakmayı hedefliyorlar.
Bunlardan özellikle Paul McMillen, önümüzdeki beş sene içinde Türk reklamcılık sektöründe geçmiş uzun yıllar boyunca yaşanılan değişimlerin, kısa bir sürede gerçekleşeceğini belirtti. McMillen, içinde olduğumuz zaman, inanılmaz bir yaratıcılık istiyor. Bu noktada, önümüzdeki senelerde, reklam verenlerden gelebilecek isteklerin çok olacağını görmekteyiz dedi. Bir tsunami beklentisiyle anı oranda büyük olacağını düşündüklerini ve bunun için heyecan duyduklarını ifade etti.
Faruk Kaptan ise; reklamcılık sektöründe yaşanan ilk birleşme bize ait dedi. Bu birleşmenin doğal olarak gerçekleştiğini, 1980 darbesinden sonra kurulduklarını, bu noktada ülkenin bütün iniş-çıkışlarını yaşadıklarını ve gördüklerini söyledi. Geçmiş zamanlarda yaşadıkları deneyimlerin onlara katkı sağlayacağını söyledi.