Görsel – işitsel – algısal reklam tasarımları, genellikle sinema, televizyon ve son zamanlarda ekonomik gelişimin sonucu olan internet ortamlarında yayınlanmaktadır. Firmalar, reklam mesajlarının etkili olabilmesini sağlamak için pek çok temayı reklam tasarımında kullanmaktadır. bunlar mizah, erotizm, yüksek yaşam standartlarını anlatan araç ve gereçler, ifadeler, mimikler, mutluluk, sevinç v.b. daha onlarca tema işlenmektedir. Bunların hepsi, tüketicilerin, özdeşleştirme yapmaları, ürün ve hizmete karşı belirlenen davranışları göstermeleri için kullanılmaktadır. Son zamanlarda diziler, televizyonlarda yoğun olarak gösterilmekte ve hepsinin belli bir izleyici kitlesi bulunmaktadır. Bu diziler içerisinde rol alan ünlülerin bazıları, toplum tarafından benimsenmekte ve sevilmektedir. Hem dizilerde oynadıkları rollerin etkisi hem de oyuncuların fiziksel çekicilikleri insanları etki altına almaktadır. İnsanlar bu tip ünlü simalara saygı duymakta ve güvenmektedir.
Firmalar, reklam tasarımlarında işledikleri temalarda, tanıtımın mesajlarını iletmesi için, bu tip oyuncuları kullanmaktadır. Aynı dizilerde olduğu gibi, dizi oyuncuları, tanıtımlarda oynadıkları zaman, tanıtım filmi izlenmekte ve beğenilmektedir. En azında toplum içerisinde konuşulan tanıtım olmaktadır. Bu da firmaların markaları, ürün ve hizmetleri için aradıkları bir durumdur. Dizi oyuncuları, tanıtımlarda oynadıkları zaman tüketiciler, oyuncuların tanıttıkları ürün ve hizmetle kendisini hatta dizideki rolüyle ürün ve hizmeti özdeşleştirmektedir. Yapılan bu özdeşleştirmede, kişiye duyulan saygı, sevgi, yakınlık, güven gibi duygular ürün ve hizmete aktarılmaktadır. Dizi oyuncularının tanıtımlarda oynaması için, firmalar oldukça yüksek meblağlarda ücret ödemektedirler. Belki de ajansa verdikleri paranın birkaç mislini verebilmektedirler. Tabi bu yüksek meblağlar, her beğenilen oyuncu için geçerli değildir. Kullanılan ünlü simanın, ününe göre fiyat değişmektedir. Reklamlarda kullanılan dizi oyuncularının, ilettikleri mesajlara karşılık, tüketicilerden firmalara dönüşler olunca, son zamanlarda, tanıtımlarda kullanılan bu tip oyuncuların sayısında neredeyse bir patlama yaşanmaktadır. Büyük bir Pazar payına sahip markalar, neredeyse ünlülerin kullanılmadığı tanıtım yapmamaya başlamıştır. Kimi firmalar, dizilerde rol alıp öyle çok bilinmeyen veya henüz çok ünlenmeyen, fakat farklı bir duruşu, mimik yapısı olan oyuncuları da kullanmaktadır. Yani bu tip işlerde kullanılan dizi oyuncularının hepsi, sadece ünleri veya toplumda edindikleri yere göre de seçilmemektedir. Tanıtımın temasına uygun, farklı, sempati toplayan herhangi bir davranış biçimi, fiziksel özelliği, mimik kullanımı, yüz ifadesi bulunanlar da kullanılmaktadır. Tanıtımlarda kullanılan dizi oyuncularını, tanıtım ve dizi oyunculuk ajansları temin etmektedir. Daha doğrusu, markaların kampanyalarını yapan ajanslar, dizi ve oyunculuk ajanslarından, bu tip ünlüleri talep etmekte ve kullanılmasını sağlamaktadır. Zaten bu ajansların, tasarımlara katkıları yani tam hizmet ajanslarına cast hizmeti verdikleri bilinmektedir. Cast hizmeti; bir tanıtım tasarımında kullanılması istenilen, ünlü sanatçıları, tiyatro oyuncularını, ünlü sesleri, mankenleri, animasyoncuları, normal kişileri v.b. ayrıca çekimde kullanılan pek çok araç ve gereci, malzemeleri temin etme ve kullandırma hizmeti olmaktadır.