Reklamcılık sektörünün 2011 yılında %24'lük büyüme gösterdiği söyleyen, Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Aytül Özkan, reklam veren markaların arttığına, çeşitlendiğine yani büyümenin önünde hiçbir engel olmadığına değindi.

Reklam pazarında ani bir düşüş beklemeyen Özkan, müşteriyle ilişkilerin sürekli olmadığı zamanlarda, firmaların zor zamanlar yaşadığını, toparlanmalarının yıllar sürdüğünü söyledi. Bu yüzden firmaların, reklam vermeleri gerektiğini ifade etti.

RTÜK yasaları ile iletişim sektörünün önünün açıldığını söyleyen Özkan, siyasi partilere radyo- TV'de reklam verilmesi, ürün yerleştirmenin serbest olması gibi yeniliklerin umut verici olduğunu söyledi.

Türkiye'de kişi başına düşen reklam yatırımının dünyaya oranla çok gerilerde olduğunu söyleyen Özkan, “reklam sektörünün daha gidecek uzun bir yolu var” diyerek sözlerini tamamladı.  

Arşiv

Etiketler