Reklamcılar Derneği tarafından yapılan araştırmların sonucuna göre; geçen yıla oranla bu yıl reklam gelirleri % 5 arttı. Reklamcılar Derneği ve üyesi olan reklam ajanslarının işbirliğiyle hazırlanan reklam harcamaları raporu, yılın ilk 6 ayını kapsıyor.
2012 yılının ilk 6 ayının reklam harcamalarını, geçtiğimiz seneye kıyasla % 5'lik bir artışa girmiş görünüyor. 2 milyar 396 milyonluk bir bütçeye ulaşan reklam yatırımları en çok televizyon reklamları sayesinde büyüyor. televizyon reklamları % 56,74'lük bir pay ile listenin en başına yerleşirken, onu % 23,95 ile basın, % 6,78 ile açıkhava, % 8,65'ini dijital, % 2,70'ini radyo ve % 1,18'ini sinema reklamları oluşturmuş. harcamalar bu şekilde devam ederse 2012 yılının sonuna kadar reklam harcamalarında % 8'lik bir büyüme yaşanması bekleniyor