Eskiden diziler çekilirken, çekim hataları izleyicilerden gizlenirdi. En güzel çekimler, derlenip toparlandıktan sonra, izleyicilerin karşısına çıkardı. Fakat günümüzde filmlerin, dizilerin çekim hataları, filmlerin sonunda, dizilerin bölüm sonlarında veya final bölümünden sonra, gösterilmeye başlanmıştır. Çekim hatalarının eğlenceli olduğunun keşfedilmesinden sonra, televizyonlarda yayınlanmaya başlamıştır. Bu hem oyuncuların halk arasında sempati toplamasını sağlamakta hem de dizi veya filme karşı izleyicilerin olumlu duygular hissetmelerini sağlamaktadır. İzleyicilerin, çekim hatalarına karşı bu tutumu, yani çekim hatalarını izlemekten hoşlanmaları, bu sektörün de dikkatini çekmiş, onlar da, reklam  çekim hatalarını, internet üzerinden, video formatıyla yayınlamaya başlamışlardır. Sektör, elbette reklam çekim hatalarını yayınlarken, oyuncuların halk tarafından sempati toplamasını amaçlamıyor. Reklam çekim hatalarının yayınlanması, televizyonlarda veya sinemalarda gösterilmekte olan tanıtımları desteklemektedir. Onlar bu amaçla hataları yayınlamaktadır.


İnternet üzerinden, video formatıyla, reklam çekim hatalarının yayınlanması, görüntülerin akılda kalmasını sağlamaktadır. Tüketiciler, reklam çekim hatalarını izlerken eğlenmektedir. Tüketiciler eğlenirken aynı zamanda, yapılan hataların hangi ürün veya hizmet tanıtımında yapıldığını da bilmektedir. Bu zaten asıl amaçlardan biri olmaktadır. Görüntüler eğlendirirken bir taraftan, mesajlarını tüketicilere iletmektedir. Aynı mantıkla yayınlanan hatalı görüntüler, marka bilinirliğini artırırken, marka, ürün veya hizmetin, tüketicilerin gözünde sempati kazanmasını, insanların markaya ilişkin düşüncelerini olumlu yönde etkilemektedir. Bu bazen, asıl filmden çok daha önemli olabilmektedir. Çünkü insanların çekim hataları videolarını izledikten sonra, marka, ürün veya hizmet hakkında olumlu düşünmeye başlamaları, televizyonlarda gösterilen filmi baştan sona, daha dikkatli bir şekilde izlemelerini sağlamaktadır. Bu durumda, kampanyada işlenen diğer mesajlar, görüntüler de devreye girmekte ve bütün mesajların tüketici tarafından alınmasını sağlamaktadır.


Hatalar, neredeyse normali kadar önemlidir. Bu olumlu düşüncelerin oluşmasını sağlarken normal tanıtımı izlettirmektedir. Bunların dışında, çalışmaların video formatında internete aktarılması, videoların dağılmasını sağlamaktadır. Videolar, kullanıcıdan kullanıcıya geçmekte ve gittikçe, artan sayıda tüketici tarafından izlenmektedir. Özellikle, çekimlerde yapılan hatanın, çok beğenilen bir oyuncu tarafından yapılması, videonun daha çok tüketiciye hızla yayılmasını sağlamaktadır. Kampanyalar planlanırken, bu tip videolar da stratejik plan içerisine dahil edilmektedir.