Son yıllarda teknolojinin gelişmesiyle reklam ajansları da gerek firmalara yeni ortamlar ve yeni tanıtım seçenekleri sunarak firmaların hedef kitlelerle buluşma alanlarını genişletmekte, kendi çalışma sistemlerinde teknolojiyi kullanarak firmalara yeni çözümler getirmektedirler. Ajansların faaliyet alanları genişlemekte ve işletmelere verdikleri hizmetin şekli ve stratejileri teknolojiyle paralel olarak değişiklikler göstermektedir. Önümüzdeki yıllarda da ajansların yapılarının büyük değişikliklere uğrayacağını  tahmin etmek hiçte zor değil. Bu yapılanma gelecekte; yeni ajans modeli, yeni hedef kitle modeli, yeni dünya modeli olmak üzere üç unsura göre şekillenecektir. Teknolojideki gelişmeler sonucunda tanıtım stratejilerinin temelini yeni fikirler ve yaratıcılık oluşturacaktır. Günümüzdeki ajanslar yaratıcılığa önem verse de yapılan faaliyetlerin çoğu tanıtım uygulamalarıdır. Oysa gelecekte, fikir üreticileri ve yaratıcılık şu andaki uygulamaların yerini alacaktır reklam ajanslarının yaratıcı ve fikir üreten bir yapılanma oluşturmaları bu alandaki gelişimlere ayak uydurmalarını sağlayacaktır. Sonuç olarak ; yeni reklam ajansı modelinde uygulamadan çok yaratıcılık ve fikirler  her zaman öne çıkacaktır.

Arşiv

Etiketler