Reebok'un iki önemli ürününün reklam kampanyaları için yaratıcı ajans lideri DDB farklı yaklaşımlara yer vermektedir. Bu reklam kampanyalarının odağındaki ürünler Zigtech ve Easytone'dur. Bu reklamlar televizyonda, baskı ve dijital açık hava reklamlarında, sosyal medyada yer alıyor ve yılsonuna kadar da yer almaya devam edecek.
Reebok pazarlama Bölümü Başkan Yardımcısı Rich Prenderville, Facebook sayfalarındaki yorumların reklam kampanyalarını nasıl etkilediğini ve bu doğrultuda ne gibi değişiklikler yaptıklarını açıklıyor. Müşterilern geri bildirimlerini değerlendirdiklerini ve onları anlamak için çabaladıklarını belirtiyor. Eğlenceli olmanın tüketiciler için önemli bir faktör olduğunu düşündüklerini söylüyor.
2011'de yer alan her iki kampanyada da daha sağlam bir pazarlama platformu kullandıklarını düşünüyorlar. Eğer 2008 yılındaki kampanyalara bakarsanız, pazarlama yapmıyordu ya da müşteriler ile iletişim kurmuyordu. 2009 ve 2010 yıllarında ise kendilerini yeniden hatırlattılar. 2011 yılı reklamlarındaki amaç ise, dijital reklamlar ile sosyal medyayı kullanarak müşterileri etkilemek.
EasyTone'un reklam kampanyası ilk olarak sosyal medyada yer aldı. 2010 yılında aldıkları önemleler işe yaradı ve tüketiciler sosyal medyada ürün hakkında konuşmaya başladı. Yayınladıkları reklamlar günlük hayattan insanları içerdiği için daha etkileyici oldu.