Radyo Reklamı günümüze bakıldığında diğer reklam mecralarının ortaya çıkmasıyla ilgiyi kaybetmiş gibi gözüküyor. Ama unutulmaması gereken bir noktaya dikkat çekmek istiyorum, herkesin yaptığını değil yeni ve unutulmuş stratejileri uygulamak yani farklı olmak için radyo reklamını unutmamamız gerektiğini düşünüyorum. Karar aşamasında hangi ürünün reklamını yaptığımızla birlikte ulaşmak istediğimiz kitle değerlendirilmelidir. Bu noktada bi konuyu sizinle paylaşmak istiyorum,  zayıflama ürünlerine hiç ilgi duymayan birisi olarak sabah işe gelirken defalarca duyduğum zayıflama ürününü acaba bu ne yapıyor diye gelip arama yaparak internet sayfasını ziyaret ettiğimi söylediğimde ne demek istediğimi daha net anlayabilirsiniz diye umuyorum. Önceliğiniz şu olsun; ulaşmak istediğimiz kitle KİMLER?, hangi radyoyu(Yerel ve/veya Ulusal), hangi kuşakta DİNLERLER?

Arşiv

Etiketler