Radyo reklamlarının diğer ortamlarına göre bazı avantajları vardır. 1- Hedef kitleye ve tüketicilere daha kolay ulaşır. Bu nedenle güncel olaylarla ilgili verilecek tanıtımlarda tercih edilir. Radyo reklam hazırlama süreci çok kısadır. 2- Firmaların tanıtım bütçesi açısından radyo diğer mecralarına göre daha ucuzdur. Radyo hem firmalar, hem tüketici kitle için ekonomik bir tanıtım ortamıdır. Radyoların hitap ettiği hedef kitlenin büyüklüğü dikkate alınacak olursa, bu işin maliyetlerinin ucuzluğu görülmektedir. 3- Radyoda yayınlanan reklamların her ortamdan ve günün her zaman diliminde dinlenebilir olması bu mecranın etkinliği açısından çok önemlidir 4- Çok Farklı program yayınları ile toplumun çok farklı gruplarına mesajın iletilmesini sağlar. 5- Radyo mecralarında, metni, sloganı, mesajı firma istediği zaman değiştirebilir reklam yönetimi esnektir.

Arşiv

Etiketler