Ender Uslu tarafından hayata geçirilen www.radyoajans.com yayına başladı. Sitede, radyo, radyo ajansları ve radyo reklamverenleriyle ilgili haberler yanında, radyo teknolojisi ve müzik haberleri de yer alacak.
Ender Uslu, siteyle ilgili olarak, radyo kültürümüzün köklü bir geçmişi olmadığını, her eve girmiş olsa da tekel haline gelen kamu resmi yayıncılığın, kamu yayıncılığı yapmak yerine hükümetin ağzıyla konuşma görevine soyunmasıyla gelişemediğini ve uzun süre gazetelerle birlikte haber medyası olarak yerini koruduğunu söyledi. Uslu, okuma yazma gerektirmediği için daha çok insana ulaşan radyonun, 1992 yılında özel ve ticari radyoların yayın dünyasına girişiyle birlikte televizyonun ardından erişimi en yüksek mecra olarak yerini aldığını belirtti.
Diğer mecraların aksine meşgul değil eşlik eden radyonun kitle iletişim aracı olarak hak ettiği değeri bulamadığını ifade eden Uslu, radyonun reklam pastasındaki payının Avrupa'da yüzde 8-10, ADB'de ise yüzde 10-12'yken, Türkiye'de yüzde 2,5-3'lerde kaldığını açıklayarak, bunun nedeninin radyonun reklamverene yeterince anlatılamaması olduğunun altını çiziyor.
Giderek yaygınlaşan yeni oluşumların asla göz ardı edilmemesi gerektiğini vurgulayan Uslu, geleneksel radyoculuğun tahtını IP yayıncılık olarak adlandırılan ve içeriği radyo programcıları tarafından değil, dinleyiciler tarafından belirlenen bir oluşuma bırakmak üzere olduğunu, RadyoAjans.com'u hayata geçirme amaçlarının da Radyo ve bu mecranın bileşenlerini bir araya getirerek sürece mümkün olduğunca hizmet etmek olduğunu açıkladı.