Promosyon kelimesi, Fransızcadan gelmiş bir kelimedir; arttırma, çoğaltma gibi anlamları  ifade etmektedir. Ülkemizde, bu anlamda akla ilk gelen, hediyelik eşya, takvim ve ajandalardır. Fakat bunu daha geniş kapsamlı ifade etmek gerekirse, işletmenizi toplumsal yaşamın bütün alanlarına taşıyan bir reklam ve tanıtım aracıdır. Firmalar, marka bilinirliğini arttırmakve ürün mal ve hizmetlerini daha geniş hedef kitlelere tanıtabilmek tanıtabilmek ve potansiyel müşterileriyle iletişim kurabilmek için promosyon ve tanıtım ürünlerinden faydalanır. Dolayısıyla pek çok ürün özendirme özelliği kazanmakta ve reklam aracı olarak hedef kitlelere sunulmaktadır. Promosyon, toplumsal yaşamın her alanına her çevreye ve değişik kitlelere hitap eden ürünleri içerir. Dolayısıyla sadece üretici, satıcı firmalara değil kullanıcılara da birçok faydalar sağlamaktadır. Kalem, Saat, ajanda, defter, ıslak mendil, çanta, duvar saati, hesap makinası, bardak, kalemlik, T-Shirt, şapka, takvim gibi malzemeler başlıca özendirme malzemeleridir. Promosyon ürünleri ne zaman kullanılmalıdır? Her ay, her gün ve günün her saati özendirme için doğru zamandır. Doğru ürün kullanıldığında özendirme sayesinde müşterinize ve hedef kitlenize doğru tanıtım yapıp satiŞlarınızı arttırabilirsiniz. Promosyon, Kış mevsimlerinde, termoslar, kupa, battaniye gibi müşterinize uygun ürünler; Bahar aylarında yağmurluk, şemsiye olabileceği gibi Yaz aylarında da, güneş gözlükleri, T-shirtler, şapkalar, soğutucu malzemeler, buzdolabı magnetleri gibi mevsime uygun ürünler olabilir. Doğru zamanlamayla ve doğru özendirme ürünü seçimi ile hedef kitlenizin  her anını sizinle geçirmesini sağlayabilirsiniz.

Arşiv

Etiketler