Dünyanın en büyük medya firmalarından biri olan News Corporation yöneticisi Robert Thompson, Londra'da yapılan bir konferansta, "Buzzfeed modeli" olarak adlandırdığı ve "kedilerle köpeklerin fotoğrafları ve başka sitelerden araklanmış saçma sapan başlıklar"la dolu olan websitelerini içerik kalitesini düşürdükleri için eleştirdi. Buzzfeed gibi popüler bir siteyi kurmanın zor olmadığını, dört haftada bir milyon ziyaretçiye ulaşan bir websitesini kendi ekibinin de tasarlayabileceğini belirtti.
News Corp'un kaliteli içeriğe yatırım yapmaya devam edeceğini ifade eden Thompson, gazeteciliğin gücüne ve iyi gazeteciliğin kârlı bir iş olduğuna inandıklarını belirtti. Kaliteli içeriğin popüler kedi ve köpek fotoğraflarından daha önemli olduğunu ve eninde sonunda reklamcıların da bunu anlayacağını söyleyen Thompson, buna gerekçe olarak da dijital ortamda başarılı reklam için tüketicilerle etkileşim içine girmek gerektiğini reklamcıların anlamış olduklarını ve etkileşimin de sadece yüksek kalitede içerikle sağlanabileceğini belirtti.