Reklam yarışmalarına bir fark getirmeyi amaçlayan Prag Uluslararası Reklamcılık Festivali (PIAF) kayıtları 1 Mart tarihi itibariyle başladı. PIAF, genellikle geleneksel mecralarla sınırlı kalan reklamcılık festivallerinden farklı olarak fikirlerin daha taze bir anlayışla değerlendirilmesi amacını taşıyor.

PIAF reklam ajansları ve reklamcılara farklı bir düşünce yapısındaki bir festivale katılma olanağı sunuyor. Festivalde aralarında yaratıcı satış destekleri ve yaratıcı teknoloji uygulamaları gibi kategorilerin de olduğu 12 temel kategori mevcut. PIAF Jüri Başkanı Michal Conrad da festivalin yenilikçi – yaratıcı iletişim uygulamalarına ve markaların mükemmelleşmesine dikkat çektiğini söylüyor.

“Yaratıcı Marka, Pazarlama ve Satış”, “Güçlü, mükemmel ve çalışan fikir” ve “İçeriğin hedef kitleye ulaştırılması (Art of Delivery)” olarak belirlenen kategoriler içinden en az iki dalda en yüksek puanı elde eden çalışmalar Grand Prix ile ödüllendirilecek. Altın, Gümüş ve Bronz ödüllerin de verileceği yarışmaya katılacak olan çalışmaların 1 Nisan 2010 ve 1 Mayıs 2011 tarihleri arasında lanse edilmiş olmaları gerekiyor.

Arşiv

Etiketler