Türkiye pazarında 80 yılı geride bırakan Philips, televizyon, gazete ve internet üzerinde yürütülecek olan global reklam kampanyasını Haziran ayında başlatıyor. Philips “sağduyu ve sadelik” mesajını taşıyacak olan kampanyayla hem global tüketicileri hem de marka güveni yaratmayı hedefliyor.
Resmi olarak Haziran'da başlayacak olan kampanya 2012 Nisan ayına kadar devam edecek. Elektronik alanda birçok farklı ürüne sahip olan marka kampanyanın işlevsel icatlarıyla kullanıcıların hayatlarını anlamlı kılma çabalarına katkı sağlayacağına inanıyor.
Philips Global Pazarlama ve Marka Müdür Gabriele Wrede, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, marka güvenilirliği yaratmak için yürütülen istikrarlı çalışmalar neticesinde Philips değerlerini 2010 yılından bu yana yüzde 4'den yüzde 7'ye ulaştığını ve 6 yıldan bu yana yayınlanan global reklamlarla birlikte marka değerinin iki katına çıktığını söyledi.
Philips Türkiye'de pazardaki 80. yıl kutlamaları çerçevesinde,
Facebook Philips Türkiye sayfasında kullanıcılara 80 hediyedn birini kazanma fırsatı sunuyor. 2 Mayıs – 20 temmuz tarihleri arasında yapılacak olan başvurular arasından kazanan 80 kişi LCD televizyon, traş makinesi gibi çeşitli hediyelerden birine sahip olacak.