Pepsi'nin 111 yıllık tarihinde 10 kez değiştirdiği logosu Türkiye'de de kullanılmaya başladı. Bir süre önce ‘Her Şeyi Yenile!' (Refresh Everything!) sloganı ile Amerika'da tüketicilerinin karşısına çıkan marka logo yenileme çalışmalarını Nisan 2011 ayında bitirmeyi planlıyor.
Markanın yeni logosu gülümseyen bir yüzü temsil etmek üzere tasarlanmış. Her zaman dinamik ve aynı zamanda değişimci yaklaşımlar ile tüketicilerine ulaşmayı hedefleyen Pepsi'nin logo değişikliğine gitme sebebi de tüketicilerine değer katmayı hedeflemesi. Marka yeni logosunda yine dinamizmini yansıtmayı hedeflemiş. Marka isminin küçük ve sade harflerle yazıldığı logoda, ‘e' harfinin dalgalanan çizgisi eski logoları hatırlatan bir detay olarak dikkat çekiyor.
Markanın, ‘Pepsi, Yaşatır Seni!' kampanyası ile birlikte sürdürdüğü değişim çalışmaları yanında, Kenan İmirzalıoğlu'nun yer aldığı reklamlar ile duyurduğu; tüketicilere ürün kapaklarında gün boyu sınırsız konuşma veren promosyon kampanyası da devam ediyor.