Sosyal Medya iletişimini kullanarak kendini görünür kılan markalara Eti de eklendi. Eti Facebook'un en yeni reklam uygulaması “Like”'ı (Beğen) kullanıyor.
“Paylaş Bi' Eti” uygulamasında Facebook kullanıcıları üç arkadaşlarına 16 sanal Eti ürününden birini seçerek gönderiyorlar. Bu ürünlerin her birine uygun olarak çeşitli tanımlar da arkadaş seçme penceresinde yer alıyor. Kullanıcılar Eti Gofredo'yu ‘Anlık ve lokmalık yaşayan”lara, Eti Burçak'ı “Samimi, doğal ve özü sözü değişmemiş” arkadaşlarına gönderebiliyorlar.
Eti gerçekleştirdiği uygulama ile hem markanın sosyal medyada görünür kılınmasını hem de ürünlerini tanıtmayı amaçlıyor. Öncelikli olarak Eti sayfasının beğenilmesi ile kullanıcılar Eti tarafından sayfalarına gönderilebilecek olan ürün tanıtımlarını da kabul etmiş oluyorlar. Uygulama her kullanıcının günde bir kez paylaşım yapmasına izin veriyor. Uygulamaya katılan kullanıcılar arasında yapılacak olan çekilişte de 200 kişi Eti'den hediye paketi kazanacak.
Uygulama için: http://apps.facebook.com/paylasbieti/