İlk lansmanı 15 Şubat günü İstinye Park'ta gerçekleştirilen ‘Okan Bayülgen'in Objektifinden ÖZSÜT' adlı sosyal sorumluluk projesi kapsamında, Okan Bayülgen Özsüt şubelerine gelen kişileri fotoğrafladı. Özsüt ürünlerini tadan kişilerin yüzlerine yansıyan mutluluğun fotoğraflara aktarılmasının amaçlandığı sosyal sorumluluk projesinden elde edilecek gelir Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı'na (TEGV) bağışlanacak. Proje kapsamında Özsüt şubelerine dağıtılacak olan 100'er teşekkür kartı 1 TL'den, 50'şer bloknot da 3 TL'den satışa sunulacak.
Kurulduğu 1938 yılından bu yana sürekli büyüyen ve gelişen Özsüt ‘ün yıllık cirosu 2010 yılında 36 Milyon ciroya ulaştı. Ürün yelpazesine klasik tatlıların yanı sıra kurabiye, pasta, dondurma, çikolata, kahve gibi ürünleri de kattı. 2009 yılından bu yana sınırlı sayıdaki “Atölye”sinde yerel mutfaklardan lezzetler ve pizza, salata gibi ürünleri de tüketicilere sunuyor. Yeni konsepti “Özsüt Fırın” ile farklı ekmek ve kahvaltı servisi gibi sunumlar da gerçekleştiren markanın hedefi müşterilerine sürekli farklı ürünler sunmak. Markanın 2010 yılı için ‘Türkiye'nin Pastacısı' olarak kendini konumlandırması doğrultusunda yılda iki kez pasta kreasyonu belirliyor ve mevsime göre farklı tadlar içeren ürünlerini tüketicilere sunuyor. 2011 yılı içinde Özsüt Ar-Ge ekibi Christope Niel ve French Pastry School'dan Marc Seaman ile de ortak çalışmalar yapacak.