Yerel halka ulaşım için en az bilboardlar kadar etkili ve dikkat çekici bir reklam türü... Eğer aracın üzerini ilginç bir tasarımla da giydirmeyi başarabilirseniz bu reklamdan verim almamak mümkün değil. Otobüs reklamı çok koordine olmadığı için ulusal kanallardan yerel mecralara maalesef rahatlıkla ulaşılamamaktadır. Türkiye'de çok etkili kullanılmadığı da bir diğer gerçek. Otobüs, minibüs ve taksi tanıtımları; yan kaporta, yan camlar, arka kaporta ve arka camlar veya bunların birleşimi olmak üzere aracın farklı yerlerine alınan tanıtımlardan oluşmaktadır. Fiyatları da kullanılan alana göre değişmektedir. Marka bilinirliği, merak reklamları ve yayılmak için araçlar üzerindeki tanıtım tiplerini kullanmak çok makul bir seçim olur, ama hangi yer için bu uygulamanın seçileceği hedef kitlenizi düşünerek seçilmeli.

Arşiv

Etiketler