Kısa adı KalDer olan Türkiye Kalite Derneği tarafından her yıl düzenlenen müşteri memnuniyeti değerlendirmesinde Opet Petrolcülük ilk sırada yer aldı. Altı yıldır yerini kimseye bırakmayan Opet, rekabetin yoğun olduğu akaryakıt şirketleri arasından sıyrılmayı bu yılda başardı.
Müşteri memnuniyeti Endeksi, Türkiye çapında 81 ilde 8 bin 685 bayi taranarak 34 marka üzerinden yaplıyor. Bu konu üzerine bir açıklama yapan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, "Opet olarak Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde üst üste 6. kez müşterilerini en fazla memnun eden marka olmaktan gurur duyuyoruz. Yenilikçi yaklaşımımız, ürün ve hizmet kalitemizdeki üstünlüğümüz, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemle bu konudaki başarımızı kalıcı hale getirdik. Sektörün değişmeyen lideri olarak "hizmet ve ürün kalitemizle tüketicinin birinci tercihi olmak" hedefimizi koruyoruz. Başarımızın anahtarı ise kusursuz hizmet anlayışımız. Önümüzdeki dönemde de yeni istasyonlarımız, güleryüzlü hizmetimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz, yüksek sosyal sorumluluk bilincimizle çalışmalarımızı sürdüreceğiz." dedi.