Teoride, televizyonda tam perde görünen online video reklamları dijital reklam için durdurulamaz bir güç olmalıdır. Onların yarattıkları videolara odaklanmış izleyicilerin markalarına tutsak olmasını sağlarlar, bunlar televizyon reklamlarından daha etkilidir.

En son Reklam Temel Verilerinde Nielsen, televizyon ve ona karşı yüksek kaliteli online televizyon reklamlarında, genel reklamların ve verdiği mesajların hatırlanma oranlarının yükseldiğini rapor etti. Başka bir deyişle, tüketiciler ticari reklamın gömülü olduğu online televizyon reklamlarına, televizyon reklamlarından daha olumlu bir tepki gösterdiler.

Çapraz medya kampanyalarına çalışan sayısız reklam verenler için bu iyi bir haber. Önemli televizyon ağındaki video oyuncuları ile yüksek kaliteli reklamlar sayesinde, bu şekildeki online reklamlar için bol miktarda fırsat vardır. Ve geçen yıl itibariyle, daha fazla reklam yatırımı bulunmaktadır.

2010 yılında, CW Şebekesi, planlarının tüketicilerin online programları izlerken görecekleri reklamların sayısının iki katına çıkarmak olduğunu duyurdu. ABS, kendi iPad uygulaması ve daha sonra web tabanlı oynatıcı için aynısını yaptı, Fox ve NBC bu ilerlemeyi online program başına reklam sayısında artış ile izledi. Genellikle, online televizyon reklamlarına doğru göç, geleneksel televizyon reklamları ile daha uyumlu gibi görünüyor.

Peki ya tüketiciler bunlarla ilgili ne düşünüyor? Kasım ayında Turner Broadcasting tarafından yapılan bir çalışmada, tüketicilerin programlama karşılığında reklamlara beklenildiğinden daha istekli olduğu görülüyor. Bu çalışma farklı miktarlardaki reklamlarda yer etmiş tüketici programlamalarına üç teklif sundu-20 dakikalık bölüm başına her yerden bir dakika- ve kaç reklam olursa olsun izleyicilerin bir bölümün aynı miktarını izlediği sonucuna varıldı.

Reklamların çoğu, oynatıcıda bir aksaklık olsa ya da izleyici aynı bölümü geri sarmak istese bile, bir programdaki reklamlar aracılığıyla seyircinin oturmasını sağlamak ve kanalı değiştirmesini engellemek amacıyla uyarlanmıştır.

Ayrıca, birçok marka tek bir video oynatıcı desteği satın alıp, birden çok mesaj kullanmanın önemini kavrayabilmiş değil. Bu yaklaşım sizin bütün yumurtalarınızı tek sepete koyar. Burada tekrar söylenmeye değecek bir şey var; amaca uygun olmayan veya kurnaz reklamlar ile kullanıcıyı rahatsız etme riskine değer mi?

Video reklamlarının tam boy televizyonun içine eklenmesi onun değerini koruduğunu gösterir. Video izleme ebedi artışta ve medya tüketim davranışları içindeki bu değişimden faydalanmak için duran tek alan yüksek kaliteli programlamadır. Eğer ki bu yaklaşımı kullanırsanız, akılınızda iki şey tutmalısınız:

1. Çeşitlilik sunmak. Bu tür bir sponsorluk, içerik veya davranış hedeflemesi hakkında değildir. İzleyici aynı araba reklamı karşısında defalarca oturmaya zorlamak mantıklı değil.

2. Seçenekler sunmak. Giderek artan sayıda birçok yayıncı ve özellik vardır, Hulu, AOL, Yahoo gibi, bu reklamların özelliği, yetenek sunuyor olmasıdır, tüketiciye hangisinin en alakalı ve ilgi çekici olduğuna karar vermesi için izin verir. Reklam süreci içinde aktif bir rol almak için izleyiciyi davet ederek, daha etkili bir kampanya yaratıyorsunuz.

Arşiv

Etiketler