Şölen tarafından üretilen Nutymax'in kampanyası için çekilen reklam filmi televizyonlarda yayınlanmaya başladı. Kampanya sloganı “Denemezsen hayatı, bilemezsin lezzetini” olarak belirlendi. Nutymax her gencin yetenek ve hayali olduğu inancıyla, bu kişileri hayatın tadını çıkarma cesaretini göstermeye davet ediyor.

Reklam filminde Nutymax genç tüketicilerini yeniliklerden, farklı deneyimlerden korkmamaya davet ediyor ve kendi içlerinde var olan potansiyeli ortaya çıkararak gençleri harekete geçmeye çağırıyor. Nutymax gençlere yeniliklere ve yeni deneyimlere açık olmaları, hayallerini ve yeteneklerini takip etme konusunda ilham verme felsefesini de kampanya ile yansıtmayı amaçlıyor.

Reklam filmi Leo Burnett tarafından hazırlandı ve prodüksiyonu da Anima tarafından gerçekleştirildi. Turgut Akaçık'ın yönettiği filmde cebinden çıkardığı Nutymax paketini açan bir genç renkli bir dünyaya adım atıyor. Kaldırıma çizilmiş olan bisiklete biniyor ve kısa bir yolculuktan sonra kendini bir konser sahnesinde buluyor. Hayallerinin peşinde koşarak onlara ulaşan filmin kahramanı yaşıtlarına da böylece örnek oluyor. Genel olarak renkli, dinamik, sloganı ile örtüşen bir reklam.

Şölen Nutymax, Kinder Bueno ile benzer bir ürün. Ambalajlanma ve sunum şekli de neredeyse birebir olan bu iki ürün birbirlerine rakip olarak raflarda yer alıyor. Reklam filminde dikkat çekici iki nokta var, ilki paketten iki tane çubuk şeklinde gofret çıkıyor ve bu çubuklar şeffaf bir ambalaj içinde yer alıyor. Reklamda kahraman paketi açtığı gibi ağzına götürüyor ve bu anda şeffaf ambalajlar yok. Bu reklam filminin dinamizmini korumak doğrultusunda kullanılmamış bir detay olabilir. İkincisi ise konser alanına doğru atlayan gencin hayranları bir anda çikolataya dönüşüyor ve buradan da Nutymax çıkıyor. Görsel açıdan biraz rahatsız edici bir sahne olsa da, reklam filminin genel mesajı ile uyumsuz değil. “Dene hayatı ve öğren lezzetini.”

Arşiv

Etiketler