Nivea 100 yaşına gelen kremi için 1 Milyar Euro'luk global kampanyasının lansmanına başladı. Kampanya aynı zamanda Kasım ayında Nivea global reklam konkurunu kazanan Draftfcb'nin de marka için yaptığı ilk kampanya olma özelliğini taşıyor. Avustralya, İngiltere, İsviçre, İtalya, Polonya ve Yeni Zelanda'da yayınlanmaya başlayan Nivea'nın yeni reklam filmi ilerleyen günlerde Orta Doğu ve Asya'da da yayına girecek.

“Hayat için 100 yıllık cilt bakımı” sloganıyla sunulan kampanyanın yaratıcısı Mark Fiddes. Sloganın yanında reklam filmiyle de markanın 100 yıllık geçmişine ve cilt bakımı konusundaki haklı tecrübesine de gönderme yapılarak her yaştan kişiler kullanılıyor. Televizyon reklamında ürün olarak markanın ikon haline gelen klasik mavi kutulu kremi tercih edilmiş.

Reklamın yaratıcı ekibi Draftfcb Lizbon müdürü Luis Dias, Draftfcb Londra yaratıcı direktörü Mark Fiddes ve Draftfcb Amsterdam yaratıcı direktörü Dagan Cohen'den oluşuyor. Mark Fiddes, kampanyanın tek bir mesajı farklı mecralarda etkileyici bir görsel dille aktardığını ve modeller yerine büyük anneler, 5 yaşındaki çocuklar, genç sevgililer, ergenler gibi insanların kullanılmasıyla inandırıcı olduğunu ifade ediyor.

Televizyon, sosyal medya, basılı ve dijital mecralar yanında perakende etkinlikleri ile de yürütlecek olan kampanyanın televizyon reklamlarında kullanılan ‘California King Bed' şarkısı da marka ile süren işbirliği kapsamında pop yıldızı Rihanna tarafından seslendiriliyor.

Arşiv

Etiketler