M&S iç çamaşırı reklamlarındaki provokatif içerikten dolayı zor durumda. İngiltere reklam standartları kurumu ASA M&S'in ‘Mükemmel uyum' sloganlı reklamlarını fazla tahrik edici ve seksi buldu.

ASA'nın yaptığı bir araştırmada reklamların çocukları çok etkilediğini ve bu gibi reklam kampanyalarının da çocuklara kötü örnek olduğu belirtiliyor. Yetişkinler tarafından çocukların görebilecekleri bölgelerde olması nedeniyle şikayet edilen reklamlarda bir kadının sadece göğüsleri yer alıyor.

Daha önce benzer gerekçelerle Diesel ve Calvin Klein markalarının da reklamlarına kısıtlamalar getirilmiş ve reklamların televizyonlarda gösterilen bölümleri yayından kaldırılmıştı. M&S'in kampanyasının da yasaklanacağına kesin gözüyle bakılıyor.

Arşiv

Etiketler