Motorla markası, bugün telekomünikasyon devi olarak bilinmektedir. Marka bugünlerde cep telefonu segmentinin dünya çapında tanıtımlarını ve yaratıcı medya işlerini yapacak ajans aramaya başladı. markanın yapacağı seçim sonucunda, yeni ajansa, daha önce başka pazarlarda markalarını yönlendirmiş olan Anomaly, Ogilvy&Mather ajanslarının yaptıkları işleri devretmesi bekleniyor. Markanın Mindshare ajansla çalışmalarını ise sürdürmesi bekleniyor.
Ajans seçimi diğer bir değişle Konkur süreci, cep telefonlarının pazarlanmasından sorumlu başkan William Ogle tarafından ABD'de bulunan merkezinden yapacağı söyleniyor. Şimdilik, Ogilvy, McCann Ericson, Leo Burnett konkur sonucunda devre dışı kalmış durumda. 2008 senesinde de marka, Orta Doğu, Avrupa, Afrika pazarlarında 200 milyon pound ederindeki doğrudan ve dijital çalışmaların da olduğu yaratıcı medya işlerini WPP'ye vermişti.