\"\"Modoko, kişiye özel, uygun maliyet, zengin çeşitler v.b. özelliklerini önplana çıkarmak için yeni bir reklam kampanyası başlattı. Modoko, reklam filmlerini 4 sürüm halinde, bu özelliklerini vermeye çalışıyor. Modoko Yönetim Kurulu Üyesi İlhan Türkoğlu, televizyon, radyo, sinema ve yazılı basında kullanılmak üzere, geçen sene başlattıkları 'Gelmen Lazım, Görmen Lazım' reklam konsept stratejisine, bu sene markanın tüketici için farkını ortaya koyabilecek, bir reklam kampanyasıyla, yepyeni bir boyut kazandırdıklarını ifade etti.

Markanın Yönetim Kurulu Başkanı Etem Özçelik ise; geçen sene krizden az da olsa etkilendiklerini, buna rağmen mevcudu koruyabildiklerini söyleyerek, müşteri kaybetmediklerini, bu senenin ilk çeyreğinde ise ivme kazandıklarını ifade etti. Modoko olarak 350 mağaza, tedarikçiyle, 30 bin civarında istihdam sağladıklarını söyledi. Özçelik, Türkiye'de ilk mobilya sitesinin kendileri olduğunu, mobilya sektörünün ihracattaki hisselerinin, orta ve uzun zamanda artması ve sürekli hale gelmesinin sağlanması için, bu sektörde yaşanan olumsuzlukların çözülmesi gerektiğini vurguladı.

Bu sektörde tanıtım, rekabet, imaj, tasarım, AR-GE, standardizasyon, finansman, markalaşma, inovasyon, üretim maliyeti gibi konuların, maliyetinin düşürülmesi ve eğitimli işgücü ile lojistik gibi konuların sorun olmaktan çıkarılması gerektiğinin altını çizdi. Etem Özçelik, Dış Ticaret Müsteşarlığı tarafından yapılan‘Mobilya Çalıştayı'na katılımı sırasında, bu sorunları ifade ettiklerini söyledi.

Modoko, reklam tasarımlarında; marka tutkunluğunu, kişiye özel tasarım ve zengin çeşitlerle beraber, uygun fiyat sunduklarını tüketicilerine iletecek. Modoko'un reklam tasarımları, F&C Marka İletişimi tarafından yapılmakta ve reklam filmleri Modoko'nun içerisinde çekilmektedir. Reklam filminin yönetmeni Abdullah Özkan, müziklerini ise Jingletürk tarafından yapıldı. Bu reklam filminin gelecek vaat eden genç yönetmeni, filmin çekimlerini bir gün gibi kısa bir sürede tamamladı.

Modoko'nun reklam filminin, markanın bulunduğu caddelerde çekilmesi, doğallık katarak müşterilerine alış veriş ortamlarını da gösteriyor. Modoko, kendi sektörlerinde genç ve dinamik iletişim stratejisiyle, çok konuşulacak bir reklam kampanyasına imza atarken, çıtayı yükselttiklerini gösterdi.  

Arşiv

Etiketler