Google, Yahoo ve Aol gibi internetin en büyük firmaları uzun vadede reklam hedeflerini mobil medyaya odaklamış durumdalar.

Mobil reklam deyince, reklam firmalarının operatörlerle anlaşma yaparak, telefon kullanıcılarına gönderdiği mobil reklamlardan bahsediyoruz. mobil reklamlar daha kullanıcıların cep telefonlarına ulaşmadan operatörler tarafından video, müzik, resim gibi içeriklerin içine eklenerek. Reklama ulaşmayı tek bir SMS göndermek kadar kolay hale getiriyor

Parks Associates adlı bir pazar araştırma şirketinin mobil kullanıcılar ile ilgili yaptığı araştırmaya göre, mobil kullanıcıların %38'i, cep telefonlarında bu reklamları görmek istemiyor.

Araştırmaya katılan mobil kullanıcıların %25'i ise, mobil reklamların bir zararının olmadığı yönünde görüş bildirdiler. Çalışmaların sonucunda, mobil platformdaki reklamların beklenildiği kadar iyi bir gelir sağlamayacağı sonucuna varıldı. Mobil reklam endüstrisi, bu platformdaki tavrını sürdürecek mi yoksa çalışmayı kapsamlı bir şekilde değerlendirip strateji mi değiştirecekbunu önümüzdeki günlerde göreceğiz.

Arşiv

Etiketler