Mobil reklamların geleceği, Mobil Pazarlama Sohbetleri 2011'de masaya yatırılıyor. Mobil Pazarlama Birliği (MMA) Türkiye ayağı gerçekleşecek olan bir günlük organizasyonla Avea, Turkcell ve Vodafone yöneticileri ile sektörün danışman ve uzmanlarını konuk edecek. Mobil Pazarlama Sohbetleri kapsamında, Hong Kong'da ikamet eden yazar Tomi Ahonen, dijital pazarlama ve teknoloji alanında dünyadaki yenilikleri anlatacak. Mobil danışmanlık şirketi Infinita Inc.'in kurucu ve CEO'su Kei Shimada da, Japonya ve dünyadan başarılı örnekleri aktaracak.

Mobil Reklamın Geleceği ve Mobil pazarlama Çağında Mobil Operatör Vizyonu konulu panellerin de illi toplaması beklenen sohbetler reklam dünyasının önde gelen isimlerinin katılımıyla gerçekleşecek. MMA Türkiye Eşbaşkanı Özgür Kölükfakı mobil pazarlamanın giderek büyüdüğünü ve Türkiye cep telefonu pazarının 2 milyar doları bulduğunu, 2010'un son çeyreğinde yüzde 14 olan dünya akıllı telefon satışı oranlarının, Türkiye'de yüzde 16 olduğunu belirtiyor. 2015 yılına kadar akıllı telefonların pazarın yarısına ulaşacağını ifade eden Kölükfakı, 150 milyon lira olan Türkiye mobil pazarlama pazarının, 2015'te 450 milyon liraya çıkacağını kaydetti. Türkiye'nin ABD, Japonya, İngiltere gibi ülkelerle liderliği paylaştığını ve reklam verenlerin mobile yatırım yaptığının altını çizen Kölükfakı, Türkiye'de bulunan 66 milyon abone ve 136 milyon cep telefonuna ulaşmanın en kolay yolunun artık mobil dünya olduğunu belirtti.

Arşiv

Etiketler