Her tür hizmet ve ürün tanıtımında ve ayrıca insanları bilgilendirmeye yönelik kampanyalarda mobil oyun kullanımı gittikçe yaygınlaşıyor. Mobil oyunları en çok gençlerin tercih ettiği doğru olmakla birlikte, artık yaş ve cinsiyet çok fark etmeksizin herkes bu oyunlara merak salmış durumda.

Tabi, bir reklam kampanyasına mobil oyun dahil etmek için bazı şeylere dikkat etmek gerekiyor. Bir mobil oyun bildiğimiz anlamda bir reklam değildir ve vermek istediğimiz mesajı oyunun öğelerine ve temasına iyi yedirebilmemiz gerekir. Mesela, gençlere öksürük şuruplarındaki bazı maddelerin zararlı olabileceğini anlatmak isteyen bir dernek, bir robotun bu zararları keşfettiği bir laboratuvarı konu alan bir mobil oyun tasarlamış.

Tanıtımlarda kullanmak istediğimiz oyunlarda kazanılan puan ve erişilen seviyeye göre ödül vermek, oyunu daha çekici kılmakla kalmaz ve firmaların, kampanyanın ve mobil oyunun başarısını ölçmesine de yarayabilir.  

Arşiv

Etiketler