Microsoft Reklam, Criteo ile var olan 2 yıllık iş ilişkisini resmileştirdi. Bu iş ortaklığının amacı her iki firma içinde iş hacmini arttırmaktır.

Bu anlaşma bir ayda 144 milyon Avrupalı kullanıcıya ulaşacaktır ve 1000'den fazla üst perakendecinin değerini arttırmak için Criteo şu anda yeniden hedefleme çözümü uyguluyor. Bu ortaklık bütün Avrupa bölgesi boyunca Criteo'nun teknolojisi ile yayılacaktır ve online reklam verenlerin değerini arttırmak için iş hacmi artacaktır.

Microsoft Reklam, anahtar teknoloji ve sanayi kriterlerine dayalı kapsamlı bir araştırma yaptıktan sonra Criteo'yu seçti. Bu kriterleri şu şekilde sıralayabiliriz: reklam verenlere sunulan öneriler; müşterilerin kalitesi; yaratıcı yetenekleri; tüketici bilgilerinin gizliliği.

Criteo, bu ortaklığın sonucu olarak Microsoft Reklam ile ilişkileri güçlendirmek için sabırsızlıkla bekliyor. Microsoft Reklam, Avrupa çapında kaliteli yayınevi sitelerini reklam verenlere ideal bir ortak olmak için birleştirdi.

Arşiv

Etiketler