MediaCat'in düzenlediği ve bu yıl 6.sı düzenlenecek olan Felis Ödülleri başvuru süresi uzatıldı. Yarışmaya katılmak için 1 Temmuz 2010 – 30 Haziran 2011 tarihleri arasındaki çalışmalarda 20 Temmuz tarihine kadar başvurmak gerekiyor. Felis Ödülleri'nde bu yıl 37 kategorideki ödüller sahiplerini bulacak. Bu yıl, En İyi Online Reklam Kullanımı, En İyi Sosyal Medya Kullanımı, En İyi Mobil medya Kullanımı gibi kategoriler de dijital dünyanın hızlı gelişimi sayesinde ödül kategorileri arasında yerini aldı.

Başvurular 20 Temmuz tarihine kadar www.mci.com.tr/felis adresine yapılabilecek. Ana sponsorları arasınd Avea, A Haber ve Sabah gazetesinin yer aldığı yarışmada, Yerel Medya kategorisinde Tempo Medya, Dijital Medya kategorisinde Medyanet, Digital Signage kategorisinde de Digiboard destek veriyor. MediaCat Felis 2011 Ödülleri platform üyeleri Cereyan, Maxus, MEC, MediaCom, Mediateamwork, Mindshare, OMD, Sniper Medya ve Universal McCann.

MediaCat Felis 2011 Kategorileri

Mecra Kategorileri

01. En İyi Televizyon Medya Kullanımı 02. En İyi Ürün Yerleştirme Kullanımı: Bu kategoriye, geleneksel reklamcılık yöntemlerinin ötesine geçerek, markanın değerini ve konumunu geliştiren ve içerik üretimini faydalı hale getiren örneklerin başvurması gerekiyor. Örnek: Bir ürünü kusursuz bir şekilde televizyon programına entegre etme veya reklamveren destekli programlar… 03. En İyi Gazete Medya Kullanımı 04. En İyi Dergi Medya Kullanımı 05. En İyi Sinema Medya Kullanımı 06. En İyi Açıkhava/Out-of-Home Medya Kullanımı: Sadece geleneksel bilboard'lar veya poster alanlarının kullanımı, standart reklam yerlerinin kullanıldığı otobüs durakları ve ulaşım reklamcılığı 07. En İyi Instore/Indoor Medya Kullanımı 08. En İyi Ambiant Medya Kullanımı: Bu kategoriye, çok büyük mekanlarda, üç boyutlu ve standart bir şekli olmayan mekanlarda, bilet turnikeleri, yer zeminleri ve diğer dış mekanlarda yapılan uygulamalar, bina giydirmeleri veya sokak mobilyaları gibi alan kullanımlarının aday gösterilmesi zorunluluğu bulunuyor. 09. En İyi Digital Signage Medya Kullanımı 10. En İyi Radyo Medya Kullanımı 11. En İyi Yeni Medya Kullanımı 12. En İyi Çoklu Medya Kullanımı 13. En İyi Doğrudan Pazarlama Kullanımı 14. En İyi Sponsorluk Kullanımı 15. En İyi Özel Etkinlik (Event Marketing) ve Canlı Reklam Kullanımı 16. En İyi Yerel Medya Kullanımı 17. En İyi Tüketiciyle Bağ Kurma ‘Consumer Engagement' Kullanımı

Bu kategoride; tüketici katılımıyla, yeni teknolojiler kullanarak veya belirli hedef kitleyi aktif olarak meşgul eden kişiselleşmiş iletişimi kullanarak, markayla birey arasında benzersiz bir etkileşim yaşandığının gösterilmesi gerekiyor.

Dijital Medya Kategorileri

18. En İyi Online Reklam Kullanımı 19. En İyi Sosyal Medya Kullanımı 20. En İyi Mobil Medya Kullanımı

Hedef Kitle Kategorileri

Bu kategorilerdeki katılımlar kullanılan mecralar dikkate alınmadan sadece hedef kitle açısından ve hedef kitle ile iletişimde medya fikrinin yaratıcılığı ya da etkinliği çerçevesinde değerlendiriliyor.

01. Gençlik (18 yaşına kadar) 02. Genç Yetişkinler (18-34 yaş arası) 03. Tüm Yetişkinler 04. Erkekler 05. Kadınlar 06. Özel Hedef Kitleler (Emekliler, öğretmenler, üst gelir grubu gibi niş segmentler) 07. Ticari İletişim (Business-to-business) 08. Kamu Yararı (kâr amacı taşımayan dernekler, yardım kuruluşları, bağış kampanyaları vesaire)

Sektörel Kategoriler

01. FMCG 02. Gıda ve İçecek 03. Otomotiv 04. Finans 05. İletişim-Telekom: İnternet sağlayıcıları, GSM operatörleri, telefon markaları

Arşiv

Etiketler