Bu yıl altıncısı düzenlenecek olan MediaCat Felis 2011'e rekor başvuru yapıldı. MediaCat dergisi tarafından 22 Eylül'de Swissotel'de düzenlenecek olan Felis Ödülleri yılın en iyi medya planlama fikir ve stratejilerini ödüllendirmeyi amaçlıyor. Son başvuru tarihinin 30 Haziran olduğu Felis Ödülleri'nin jüri başkanlığı görevini bu yıl Avea CEO'su Erkan Akdemir üstlendi. 2010 yılının iki katı olan 685 başvurunun yapıldığı yarışmanın ön jürisi ise şu isimlerden oluşuyor: Mindshare Direktörü Aslıhan Anarat, MediaCom Grup Direktörü Burç Döken, Mediateamwork Başkan Yardımcısı Emre Erol, Universal Mccann Yönetici Ortağı Esra Demirkaya, Maxus İş Geliştirme Direktörü Esra Ulaştır Jones, Cereyan Medya Açıkhava Planlama ve Satın Alma Direktörü Hande Çetin, Mec Global Grup Direktörü Nihan Yapıcı, Speed Medya Medya Direktörü Özlem Çataloğlu, OMD Müşteri Planlama Direktörü Yeşim Yavuz, Sniper Medya Genel Müdür Sinem Ceylan. (Kaynak: MediaCat)
MedaCat Felis 2011 kategoriler bazında başvuru dağılımı:
Mecra kategorileri
01.En İyi Televizyon Medya Kullanımı 28 02.En İyi Ürün Yerleştirme 21 03.En İyi Gazete Medya Kullanımı 10 04.En İyi Dergi Medya Kullanımı 12 05.En İyi Sinema Medya Kullanımı 4 06.En İyi Açıkhava / Out-of-Home Medya Kullanımı 31 07.En İyi Instore / Indoor Medya Kullanımı 19 08.En İyi Ambiant Medya Kullanımı 36 09.En İyi Digital Signage Medya Kullanımı 10 10.En İyi Radyo Medya Kullanımı 10 11.En İyi Yeni Medya Kullanımı 24 12.En İyi Çoklu Medya Kullanımı 26 13.En İyi Doğrudan Pazarlama Kullanımı 27 14.En İyi Sponsorluk Kullanımı 18 15.En İyi Özel Etkinlik (Event Marketing) ve Canlı Reklam Kullanımı 45 16.En İyi Yerel Medya Kullanımı 5 17.En İyi Tüketiciyle Bağ Kurma ‘Consumer Engagement' Kullanımı 53 18.En İyi Online Reklam Kullanımı 49 19.En İyi Sosyal Medya Kullanımı 53 20.En İyi Mobil Medya Kullanımı 11
Hedef kitle kategorileri 01.Gençlik (18 yaşına kadar) 17 02.Genç Yetişkinler (18-34 yaş arası) 17 03.Tüm Yetişkinler 10 04.Erkekler 13 05.Kadınlar 23 06.Özel Hedef Kitleler (Emekliler, Öğretmenler, Üst Gelir Grubu gibi niş segmentler) 35 07.Ticari İletişim (Business-to-Business) 6 08.Kamu Yararı (kâr amacı taşımayan dernekler, yardım kuruluşları, bağış kampanyaları gibi)6
Sektörel kategoriler 01.FMCG 10 02.Gıda ve İçecek 21 03.Otomotiv 6 04.Finans 12 05.İletişim-Telekom 17