15 senedir birlikte çalıştığı ajansla yollarını ayıran Master Card, bundan sonraki reklam çalışmalarını IPG'ye yönlendiriyor. Daha önceki ajans, “Priceless / Paha Biçilemez” reklam kampanyasını Master Card markası için tasarlamış ve dünya çapında beğeni toplamıştı. Şimdilerde marka, 343 milyon dolar ederindeki çalışmalarını yeni ajansı olan IPG ile yapacak.
Eski ajansı Omnicom Group'a bağlı GSD&M Idea City olarak bilinmektedir. Yeni ajans ise, Inter Public Group'tan (IPG), Universal McCann'e (UM) olarak bilinmekte ve bundan sonra, markanın medya pazarlama, planlama çalışmalarını yürütecek olan reklam ajansı olmaktadır. Marka ABD'de en üst sırada yer alan reklam verenler içinde 93. sırada yer almaktadır.
Master Card'ın şimdilerde ABD haricindeki medya çalışmalarını UM yönetiyordu. Bundan sonra, McCann Erickson denetiminde olan medya ile dijital reklam uygulamaları Weber Shandwick sorumluluğunda Pr çalışmaları ile Octagon yönettiği spor sponsorlukları, pazarlama işleri Inter Public'te bir araya gelecek. Markanın on beş yıldır yaratıcı reklam işlerini yapan GSD&M /Idea City bu durumla ilgili yorum yapmadı. UM ajansı açısından değerlendirildiğine, ajansın ikinci karlı işi olarak gündeme gelmektedir. Diğeri ise L'Oreal markası da 700 milyon dolar tutarındaki medya satın alma işlerini ajansa yönlendirmişti.