Constant Contact ve Chadwick Martin Bailey şirketleri tarafından yapılan araştırmaya göre sadece Abd'deki Twitter kullanıcısının 21 milyona ulaşacağı bildirildi. Açıklanan raporda kişilerin Twitter kullanmalarının arasında beğendiği markaları takip etmekte yer alıyor.

Araştırma sonuçları daha önce elde edilen bilgileri de doğruluyor durumda. Daha önce Compete'nin yaptığı araştırma kullanıcıların önemli bir kısmının Twitter takip etme nedeninin sevdiği markaların haberlerine ulaşmak olduğunu ortaya çıkarmıştı. Sadece sevdiği markaları takip eden Twitter kullanıcıları daha çok kampanya ve indirimlerden haberdar olmak için bu yolu seçiyor. Marka hakkındaki yenilikleri, haberleri bilmek isteyen kullanıcılar genel olarak bu markaları arkadaşlarına da tavsiye ediyor.

Arşiv

Etiketler