Gelişen teknolojiyle sayesinde, birbirinden farklı reklam yöntemlerinin ortaya çıktığı günümüzde, her ne olursa olsun televizyon reklamlarının yeri değişmiyor. Peki markalar neden televizyon reklamları yapmaktan vazgeçemiyor?
Gazete, dergi, radyo ve son yıllarda en etkili reklam yöntemi denilen internet gibi kitle iletişim araçları üzerinden yapılan reklamları değil de, televizyon reklamlarını tercih eden markalar, istedikleri hedef kitleye istedikleri program yayını sayesinde ulaşabildikleri ve olumlu geri dönüşler aldıkları için televizyon reklamlarından vazgeçemiyor. Diğer reklam yöntemlerine oranla daha pahalı olan televizyon reklamları, markanın bilinirliğini artırma ve daha çok akılda kalabilme gibi özellikleri sayesinde firmalara olumlu geri dönüşler sağlayabiliyor. Geleneksel medyanın en etkili reklam modeli olarak bilinen televizyon reklam; televizyon izleme oranı oldukça fazla olan toplumlarda, potansiyel müşteriye en çok ulaşılabilen kanal olarak görülmektedir. Özellikle adını marka yapmış firmalar tarafından tercih edilen televizyon reklamları, gücün ve güvenin sembolü olarak görülmektedir.
Birbirinden farklı modelleri bulunan televizyon reklamı; bant reklam, spot reklam, jenerik reklam, tanıtıcı reklam ve sponsorluk gibi modellere sahiptir. Hedef kitlenize göre belirlenen reklam modeli sayesinde reklam yapmak istediğiniz kitleyi belirleyip televizyon reklamlarından en iyi sonuçları almanız mümkün.