Markafoni Facebook'un dünyadaki örnek vakaları yayınladığı sayfasında yer alarak önemli bir başarı elde etti. Facebook sayfasına 3 haftada 100 bin takipçi ekleyen markafoni'nin toplam takipçi sayısı ise 250 bin kişiyi geçti. Facebook'un önerdiği 65 ajanstan birisi olan Promoqube ile birlikte oluşturduğu Facebook reklam stratejisinin de bu başarıda önemli bir payı var.
Markafoni pazarlama direktörü Hakkı Arıkan, gerçekleştirilen Facebook yatırımlarından olumlu ve hızlı geri dönüşler aldıkları için memnun olduklarını ifade ediyor. Promoqube'den Hasan Başusta da alınan sonuçların memnuniyet verici olduğunu ve hızlı başladıkları bu yolda daha gidilecek uzun bir mesafe olduğunu belirtiyor. Başusta önceliklerinden bir tanesinin de en yeni Facebook teknolojilerinin markaların en hızlı şekilde sonuç alabilmeleri için ilk uygulayıcısı olmak olduğunun da altını çiziyor.
markafoni Facebook'un son reklam uygulamalarından birisi olan ‘Sponsorlu Hikayeler' reklamlarını da etkili ve doğru bir şekilde kullandı. 2 ayda 250 bin hayran sayısını aşan markafoni'nin bu başarısı Facebook'un da dikkatinden kaçmadı.Facebook bu önemli başarıyı dünyadan örnek başarı hikayelerine yer verdiği Facebook Ads adlı sayfasında “örnek vaka” haline getirerek yayınladı. markafoni bu sayfada yer alan ilk Türk markası olma özelliğini de taşıyor.
Sosyal medyayı da içinde barındıran internet artık gücünün kimse tarafından yadsınmadığı önemli bir reklam mecrası. markafoni'nin elde ettiği başarının altında da izlenen doğru reklam stratejisi yatıyor. Fırsat siteleri son dönemin en popüler uygulamaları ve her geçen gün yenilerinin eklendiği bu alanda öne çıkabilmek kolay olmuyor. Google'ın da Google Offers ile resmen adım attığı fırsat dünyasında rekabet giderek kızışacak gibi görünüyor. Kitlelere ulaşmak için reklam vermek dışında bir çok farklı uygulama da gerçekleştiren fırsat siteleri arasındaki bu rekabetten ise karlı çıkacak olanın tüketiciler olacağı muhakkak.