Marka konferansı 16-17 aralık tarihleri arasında İstanbul Swissotel the Bosphorus'ta yapıldı. Konferansa 1200 kişi katıldı. Katılımcıların büyük çoğunluğu pazarlama ve marka yöneticilerinden oluşuyordu. Elektronik Haber Ajansı'nın haberine göre, gelecekteki marka dünyasını bilgi ve deneyimleriyle şekillendirmeyi amaçlayan konferansta, girişimciler başarı hikâyelerini paylaştılar. Dünyada işlerin yapılma biçimleri, marka yönetimleri aktarıldı. Konferansta ki konuşmacılardan bir olan Ayşegül Yürekli Şengör; uzun zamanlar boyunca sürekli değişen şartlara dayanabildikçe markaların güven verdiğini, farklı özelliklerini tüketiciye sevdirebildikçe ve temel anlamda ki ilk vaatlerini koruyabildikçe, markaların güçlenerek büyümeye, varlığını korumaya devam ettiklerini söyledi.

Konferansa katılan uzmanlar arasında; bu tip konferanslarda 11 yıldır moderatörlük yapan, BJ Cunningham, Dijital Pazarlama Uzmanı Josh Spear, Türk Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Fatih Altaylı, Sağlık Bakanı Prof. Dr. Recep Akdağ ile reklam kampanyasını yürüten Excel İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Figen İsbir, Unilever'den Zeynep Yalım, WWF Türkiye Mütevelli Heyet Üyesi Türkiye Ev ve Kişisel Bakım Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi, Akın Öngör, Nielsen Online, EMEA, Kıdemli Başkan Yardımcısı, MATTHEW DODD, Ulusoy Uluslararası Yatırım Holding Yönetim Kurulu Başkanı Alican Ulusoy, MSA Kurucu ve Yönetici MEHMET AKSEL, Paro Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Genel Müdür – Kurucu, TOFAŞ Uluslararası İş Geliştirme Müdürü ENGİN OYTAÇ, McDonald's Asya, Pasifik, Ortadoğu ve Afrika Kurumsal İlişkiler Başkan Yardımcısı Jeory, Dünyaca Tanınmış Endüstriyel Tasarımcı Ross Lovegrove, Gelecek Bilimcisi Matthias Horx, SAĞLIK Radikal Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni EYÜP CAN, Pazarlama Yorumcusu ve Yazar ALAN MITCHELL, profesör Anthony Grayling bulundular.  

Arşiv

Etiketler