Limango'yu da bünyesinde barındıran Otto Grup, Avrupa'da 22 ülkede faaliyet gösteren e-ticaret sitesinin kapılarını şimdi de Türkiye ye açtı. Moda ve giyimin yanı sıra mobilya ve dekorasyon ürünlerini de satışa sunan Bonprix, şimdilik Türkiye'ye 5000 çeşit ürün sunuyor. Hangi ürünün daha çok tercih edileceğine bakıp, ona göre strateji ve ürün çeşitliliği belirleyecek olan yetkililer, giderek ürün çeşitliliğinin artacağını bildirdi.
Limango'ya güvenen ve buradan alışveriş yapan kullanıcıların, bonprix'e alışması zor olmayacak gibi. Aynı şirketin güçlü iki markası, birbirine kardeş olurken; pazardaki diğer e-ticaret sitelerini zora sokacakmış gibi görünüyor.
Bonprix, ilk yılında 100 bin kullanıcı hedefliyor. Otto Grup, bünyesindeki 123 markadan, en güçlü olan 2 markayı ülkemizde faaliyete geçirerek galiba Limango ile kazandığı başarıyı, Bonprix ile devam ettirmeyi amaçlıyor. E-ticaret sitelerine olan talebin her geçen gün arttığı Türkiye de, Bonprix'in hedefine ulaşması hiç de zor değil gibi görünüyor.