Hızla büyüyen online alışveriş sitelerinin rekabet içinde olduğu son günlerde, giyim ve moda alanında satış yapan Limongo da, yeni reklam filmiyle bu rekabete katıldı. Hale Caneroğlu ve Eda Taşpınar gibi modern ve şık kadını temsil eden yıldızların, Markafoni reklamından sonra, şimdi de bir başka yıldız oyuncu Şenay Gürler'i, “private shopping” yani kişiye özel alışveriş felsefesiyle ilerleyen limango'nun reklam filminde izliyoruz.

İnternetten elbise modellerine bakan Şenay Gürler, birden gözlerini kocaman açarak, çok beğendiği elbiseyle karşılaşıyor. Çok sevdiği elbisesini, bir tıklama yaparak satın alan oyuncumuz, internetten online alışveriş yapmanın ne kadar kolay olduğunu da bize göstermiş oluyor. Tabi bu sırada, bilgisayar başında sakin sakin oturan oyuncumuz, beğendiği elbiseyi almanın hazzını yaşayan bir kadına dönüşüyor. “kadınlar, alışveriş yaparken kendini kaybediyor” cümlesini doğrular gibi davranan yıldız oyuncu; bize, abartılı bir şekilde yansıtılmış mutluluğun resmini çizer gibi davranıyor. İşte tam bu sırada, mutluluğu perçinleyen reklam jingleı da, fondan bize sesleniyor: Limangooo, Limangooo …

Tam biz oyuncumuzun abartılı sevincine şahit olurken, birden her şey durağanlaşıyor ve az önce gördüklerimizin; oyuncunun, alışverişini tamamlarken hissettiği iç sevincinin bize yansıtılmış hali olduğunu anlıyoruz. Sessizce oturduğu masadan kalkan güzel yıldız, alışverişini gerçekten tamamladıktan sonra, esas sevincini bizlerle paylaşıyor. Bu arada slogan geliyor tabi :” Limango, alışverişin zevki o”.

Beğendiği elbiseyi neredeyse, 1/5 fiyatına alan oyuncumuz çok mutlu, siz de istediğiniz markaları bu kadar kolay ve ucuza almak istiyorsanız bizi tercih edin mesajını veren, online alışveriş sitesi, bence amacına ulaşmış ve çok güzel bir reklam filmi yapmış. Özellikle, Şenay Gürler gibi modern ve şık kadını temsil eden bir oyuncuyu tercih etmeleri, hem oyuncuyu tanıyanlara güven duygusu aşıladı, hem de onun kadar şık olmak isteyen kadınlara, nerden alışveriş yapmaları gerektiğini gösterdi.

Otto Grup bünyesinde yer alan Limango, günde 2500-3000 civarı paket satış, ve yine günde 45.000 ziyaretçi rakamına ulaşıyormuş. Bu istatistikleri göz önünde bulundurursak; Türkiye'de e-ticaretin ne kadar yaygınlaştığını ve sevildiğini görebiliriz. Önceleri internette reklamlarını görmeye başladığımız e- ticaret siteleri, artık televizyona verdikleri reklamlarla da, adlarından sıkça bahsettirecek gibi. Markafoni reklamında izlediğimiz gibi, online alışveriş yapma imkanı tanıyan firmaların ortak bir mesajı var: üst düzey markaları ucuz ve hızlı bir şekilde ayağınıza kadar getiriyoruz.  

Arşiv

Etiketler