Levi's daha global bir teşkilatlanma anlayışı ile hazırlanan yeni reklam kampanyasını 2011 yılı sonlarına doğru başlatacak. Global pazarlama anlayışı çerçevesindeki ilk operasyonlardan birisi 19 Nisan'da göreve başlayacak olan yeni global pazarlama müdürü Van Dyck. Ağustos'ta Szulc'un terk ettiği pozisyona gelecek olan Van Dyck global anlamda ciddi bir teknik bilgiye sahip. Daha önce Apple ve Nike gibi firmalarla da çalışan Van Dyck, “Just Do It” kampanyasında da önemli bir rol üstlenmişti.

Van Dyck günümüzde global pazarlama müdürü pozisyonunun markaların global anlamda tutarlılık isteğinden doğduğunu belirtiyor. Van Dyck'in hedefi Levi's markasının algılanma biçimini global bir çerçeveye oturtmak.

Levi's ilk global pazarlama müdürü Szulc'u 2009 yılında göreve getirdi. Amerika, Asya Pasific ve Avrupa olarak üç ana bölgede bölgesel teşkilatlanma anlayışı vardı. Szulc'un mevcut pozisyonundan ayrılmasının ardından yürütülen globalleşme çalışmalarının uygunluğu tartışılmaya başladı. Kasım ayında gerçekleşen yeniden yapılanma sürecinde, Levi's Amerika müdürü Robert Hanson markanın global direktörlüğüne geldi. Hanson müşterileriyle iletişim kurmanın en etkili yolunun global marka yönetimi olduğunu, bu anlayışın uluslararası piyasaların farklı zevk ve yaklaşımlarına daha iyi cevap vereceğini söylüyor. Hanson müşteri odaklı bir çalışma anlayışına yöneldiklerinin de altını çiziyor.

Levi's daha önce farklı bölgelerde, farklı medya ve yaratıcı ajanslarla yürüttüğü çalışmalarını da globalleştiriyor. Bu yıl yaratıcı süreçte Wieden & Kennedy ile anlaşan markanın, global medya çalışmalarını Omnicom Group's OMD yürütecek. Marka Wieden & Kennedy'nin “Go Forth” kampanyasının yaratıcısı olan Portland Ofisi ile birlikte Amsterdam, Sao Paulo, Şanghay ve Tokyo ofisleriyle de çalışacak. OMD Levi's markasının sadece medya faaliyetlerinden değil, medya planlama ve satın almasından da sorumlu olacak.

Arşiv

Etiketler